Sider

mandag den 16. februar 2015

Hejhej fra Valby

Der har været stille på bloggen et stykke tid - primært grundet flytningen. Så jeg har ikke haft andet end flyttekasser og flytterod at byde ind med. Men nu er der ved at være styr på sagerne i lejligheden i Valby - i store linjer. Der mangler stadig en del detaljer og småting, før og vi er helt på plads. Og så skal der organiseres og findes på nogle gode opbevaringsløsniger. For det er godt nok lidt af en udfordring at få plads til to personers kæmpesamling af tøj, sko, køkkenredskaber og møbler i én lejlighed. Godt jeg sørgede for at smide ud med hård hånd inden jeg flyttede!

Men nå, jeg må bare forsøge at se bort fra alt rodet og tage ét projekt ad gangen. Et af de (læs: mine) projekter, der er øverst på listen, er at få fat i en bordopvaskemaskine - for nøøj, sådan en savner jeg! Og så skal der nogle gardiner op, så vi ikke føler, vi opholder os i et akvarium. For ikke at snakke om soveværelset, der bare er et stort rod. Puha, flytninger tager livet af mig - og dette er min 6. på 5 år. Derfor er det ekstra vigtigt for mig at få indrettet mig fint (gerne hurtigt), så at jeg kan se mig bo her på ubestemt tid.

Når det hele roder og er uoverskueligt, kan friske blomster og farver redde det meste. 

Min kærestes krukke til løg var jeg ikke umiddelbart begejstret for.
Men nu synes jeg faktisk, den er ret kær. 

Min kæreste har en forkærlighed for træ - ligesom mig. Han er dog mest til de mørke sorter, mens jeg er til de lyse.
 Så det er blevet til en blanding af lidt af det hele. 

Køkkenet er der rimelig styr på. Og det er allerede blevet indviet med en masse lækker mad -
blandt andet disse meget velsmagende flødeboller. 

Badeværelset er meget hvidt og lidt for sterilt til min smag.
Men det kan lidt nipserier forhåbentlig lave om på.

1 kommentar:

  1. Små dejlige detaljer i Valby! Jeg glæder mig til at besøge jer og se det live :-)

    SvarSlet