Sider

fredag den 9. januar 2015

København - here I come

Så sker der sgu noget. Jeg flytter til København! Jeg har længe glædet mig til at kunne komme tættere på min kæreste - og nu kommer vi så tæt på hinanden som man overhovedet kan, for ja, vi flytter sammen. Og så bliver det skønt at kunne tilbringe mere tid sammen med de veninder, jeg har derovre, ligesom jobmulighederne indenfor mit fag bare er så meget bedre i storbyen. I hvert fald set i forhold til Esbjerg, hvor jobmulighederne må siges at være temmelig begrænsede. 

Men at vi så hurtigt fik tilbudt lejlighed, havde jeg ikke i min vildeste fantasi forestillet mig - og at vi kunne overtage nøglerne allerede den 15. januar kom også ret uventet. Jeg havde tænkt, at jeg først skulle have et job, så i mit hoved ville det tidligst være aktuelt at tænke på til foråret. Der er tre måneders opsigelse på min lejlighed, så den blev huhuj sagt op fra 1. januar, og så er planen, at jeg flytter mine ting hen ad vejen, eller hvis jeg pludselig skulle få tilbudt job (men det går nok næppe så glat). 

Jeg har nu faktisk næsten vænnet mig til tanken om at skulle forlade min trygge base, og i takt med dagene er gået, er jeg begyndt at glæde mig rigtig meget. Ikke til selve flytningen, men til at indrette og skabe en fælles hverdag og et nyt liv i København. Normalt er jeg ikke så god til meget pludselige forandringer, men nogle gange må man tage chancen, når den byder sig. Og jeg er faktisk helt sikker på, at denne er helt rigtig. 

67 kvadratmeter 60er-bebyggelse i Valby.

 Jeg har ikke selv set lejligheden, men fået tilsendt en masse billeder.
Det er ikke drømmelejligheden, men den er absolut perfekt til prisen. 

2 kommentarer:

  1. Endnu engang tillykke med den! Jeg kan sagtens se potentiale i den lejlighed :-) og så kommer vi og besøger jer, dét er da helt sikkert!!

    SvarSlet
  2. Uh, spændende - håber du bliver glad for beslutningen, tillykke med det nye hjem :D

    -Anne

    SvarSlet