Sider

fredag den 2. januar 2015

Nytårsfejring med masser af pynt

Det nye år blev skudt i gang på den bedst tænkelige måde; sammen med gode venner og masser af lækker, lækker mad. I år havde jeg tilbudt at lægge lejlighed til festlighederne. Det krævede selvfølgelig et veldækket bord og pynt i lange baner - som jeg havde lavet en lille smule af selv. Hvor julen for mig er enkel og minimalisktisk er nytårspynten det modsatte - her må der godt gives lidt ekstra gas. Jeg pyntede op og dækkede bord dagen før, hvilket gav bedre tid til madlavningen den 31. - virkelig en god prioritering, da jeg så samtidig kunne nusse om detaljerne. Det var en virkelig hyggelig aften og nat, der bød på nytårstale, proppede maver, dans under diskokugle, quizzer, farverige drinks, kransekage og Asti. 

Først i dag er jeg blevet færdig med oprydning og rengøring af lejligheden. Det var virkelig også en hård omgang. Pjeeew! Men nu er både jule- og nytårspynt pakket ned og gemt væk, og jeg glæder mig til at finde ud af, hvad 2015 har at byde på. Godt nytår! 

Nytårsbordet, som det så ud, inden det blev fyldt med konfetti, sovsepletter og sjusser.

Jeg havde genbrugt julehjerterne og lavet disse små raketter i tomme Garage-flasker.
Tomme ananasdåser med guldglitter omkring.

Serpentiner, diskokugler og glitter - jeg elsker nytår!

2 kommentarer:

  1. Ser så flot ud! Håber I kom godt ind i 2015 med et brag af en fest :-)

    SvarSlet
  2. Lyder som om du kom godt ind i det nye år - det er bare fedt at være vært og bare kunne knalde op for en fest :D

    - Anne

    SvarSlet