Sider

fredag den 17. april 2015

Grønt og grünes

Jeg elsker foråret! Jeg elsker at se, hvordan alt det kedelige brune og grå lige så stille bliver overtaget af lysegrønne nuancer. Humøret stiger mange, mange grader, når de utallige forårstegn omsider jager al tvivl væk og overbeviser om, at NU er foråret her: Bøgen er sprunget ud, sommertid betyder lange og lyse aftener, hanskerne er gemt væk, vinterjakken skiftet ud med en lettere model - og så har jeg fået plantet krydderurter og forglemmigej i fine, nye altankasser!

Persille, koriander og salat er plantet i altankasser - klar til at spise! 

Grønt udenfor og indenfor - det kan man da kun blive forårsglad over. 

1 kommentar:

  1. Åh forår!!! Selvom jeg ikke har de famøse grønne fingre, så får årstiden mig til at glæde mig til vi får huset. Så skal den ikkehave så lidt på køkkenhavefronten ;-)

    SvarSlet