Sider

torsdag den 11. december 2014

Ikea-sch. Praktisch. Gut.

Så er Ikea-godterne kommet på plads i hytten. Jeg er især glad for lampen på træstolen - det er blevet langt bedre end en gulvlampe, når jeg nu ikke lige kunne finde dén, det skulle være. Men også klemmerne/krogene til mit gitter i entréen er geniale. Jeg har længe ledt efter en ordentlig løsning at hænge halstørklæder og jakker på, og den her holder (overtøjet)! Og så er der endelig kommet styr på mine krea-sager, med store kasser og gennemsigtige bokse til mindre ting så som knapper og perler.

  Jeg forelskede mig i denne - billige - bordlampe til 129 kroner i Ikea. Men det var egentlig en gulvlampe, jeg havde brug for, så jeg kan få ordentlig lys til at læse og surfe på nettet. Løsningen blev denne barstol, som jeg havde stående i mit køkken. Perfekt.
Jeg forelskede mig i denne - billige - bordlampe. Men det var egentlig en gulvlampe, jeg havde brug for, så jeg kan få ordentlig lys til at læse og surfe på nettet. Løsningen blev denne barstol, som jeg havde stående i mit køkken. Perfekt. 

129 kroner i Ikea - det er jo alt for billigt!
129 kroner i Ikea - det er jo alt for billigt!

Klemmerne hænger egentlig omvendt, da de er beregnede til at hænge på en bøjlestang med tørklæder og lignende. Men de passer jo som skabt til min gitter i entréen.
Klemmerne hænger egentlig omvendt, da de er beregnede til at hænge på en bøjlestang med tørklæder og lignende. Men de passer jo som skabt til mit gitter i entréen. 

Styr på sagerne er noget jeg kan lide - at man så kan se, hvad der er i boksene, er kun et plus. 

1 kommentar:

  1. Elsker overskriften!! Og gode løsninger - smart med de klips til gitteret :-)

    SvarSlet