Sider

mandag den 24. november 2014

Hvor sød en kæreste har man lige lov at have?

Se lige, hvad jeg har fået af min søde kæreste! Et Arne Jacobsen Roman vægur som jeg har ønsket mig rigtig længe. Faktisk så længe at jeg havde glemt, at jeg ønskede mig det. Derfor vakte det også stor lykke og overraskelse, da jeg pakkede min forsinkede fødselsdagsgave ud. For jeg havde godt nok ikke regnet med at få så fin (læs: dyr) gave.

Jeg bryder mig egentlig ikke rigtigt om at få så dyre gaver - jeg kan ikke helt lade være med at blive en smule akavet og forlegen og føle at "jeg skylder noget". Men trods den altid lidt påtagede "ej, det skulle du da ikke have gjort" blev jeg rigtig, rigtig glad. Især fordi uret symboliserer en masse for min kæreste og jeg; tiden der går (vi har i dag været kærester i 1 år), tiden hvor jeg boede i Aarhus (Arne Jacobsen lavede modellen til Aarhus Rådhus i 1942) og det minder mig om mange gode oplevelser og samtaler vi havde, da han besøgte mig i Aarhus i starten af vores forhold.


Arne Jacobsen Roman vægur findes i 4 størrelser. Det jeg fik er på 29 centimeter, og er det næststørste.
Arne Jacobsen Roman væguret findes i 4 størrelser. Det jeg fik er på 29 centimeter, og er det næststørste. 

Og så symboliserer det tiden der kommer og alle de gode ting, vi har i vente! 



2 kommentarer:

  1. Det er så flot altså! Og tillykke til jer - hvor er det et fint symbol med mange gode minder :-)

    SvarSlet
  2. Ih, hvor fint - det er nu skønt at være forkælet.

    - Anne

    SvarSlet