Sider

fredag den 21. november 2014

Forsinkede fødselsdagsgaver

Det første min mor sagde, da jeg fortalte, jeg havde købt billet til Cambodia var: "Jamen så er du jo ikke hjemme på din fødselsdag!" Og nåeerh nej, det var jeg jo ikke. Jeg havde godt tænkt tanken, men det gjorde mig egentlig ikke så meget. Som jeg er blevet ældre, betyder fødselsdag og fejring ikke så meget som tidligere. Selvfølgelig er det rart at at se venner og familie, men egentlig bryder jeg mig ikke voldsomt meget om at være midtpunkt, selvom jeg elsker at være værtinde med alt hvad der hører med af bordpyntning og kagebagning.

Men anyways, så havde jeg nogle fødselsdagsgaver til gode, som bestemt var værd at vente på:

Jeg fik en lækker og blød plaid til min sofa fra Södahl. Bahne har det lige nu på tilbud, hvis det skulle have nogen interesse. Og det er allerede taget flittigt i brug.
Jeg fik en lækker og blød plaid til min sofa fra Södahl. Bahne har det lige nu på tilbud, hvis det skulle have interesse. Og det er allerede taget flittigt i brug herhjemme.




Ovnfaste/ildfaste fade fra Pillivuyt
Derudover fik jeg to ovnfaste fade fra Pillivuyt. Det hele fik jeg af mine søde forældre og min lillebror. 





1 kommentar:

  1. Fine gaver! De er lækre de fade - så skal det laves lasagne :-)

    SvarSlet