Sider

tirsdag den 4. august 2015

Loppefund & ståltema

I lørdags var jeg på Spejdernes Genbrug i Farum. Det er virkelig et godt loppemarked, der afholdes den første lørdag i hver måned. Men det er et loppemarked, hvor man skal væbne sig med (stor) tålmodighed, for der er SÅ mange mennesker. Som i virkelig mange. Faktisk står folk i kø inden dørene åbnes klokken 10, og så vælter folk ellers ind. 

Selvom vi kom lidt for sent til at stå i kø, fik jeg alligevel nogle gode ting med hjem. Der er nemlig et hjørne, som ikke er så overrendt og som ved første øjekast  lader til at være fyldt med gammelt skrot, men som i virkeligheden gemmer på de fineste skatte. Jeg fandt i hvert fald nogle gode sager, synes jeg selv. Blandt andet nogle galvaniserede opbevaringskasser og en fed, industriel spand. Er ret begejstret for trykket!

Derudover fandt jeg grej til min nye (gamle) cykel; håndbremse, retro sidespejl og en cykelkurv med stålgitter. Så så snart det er monteret, skal jeg nok smide et billede op af min flotte firser-bike! 


3 kommentarer:

  1. Fede sager! Er det ikke det de viste i Skattejægerne hvor folk løb ind og var fuldstændig nuts? :-)

    SvarSlet
  2. Jo, det er det nemlig. Og jeg tror ikke, populariteten er blevet mindre siden ;)

    SvarSlet
  3. Lækkert - det kan betale sig at stå i kø :D

    - Anne

    SvarSlet