Sider

tirsdag den 5. maj 2015

DIY-hylder i træ og læder

Hyldeprojekt version 2 er nu afsluttet. Som en lille hjælp til vores opbevaringsudfordringer har vi fået sat to ekstra hylder op i køkkenet. Nu kan de fine ting få en fremtræden plads, mens det grimme køkkenudstyr kan pakkes væk bag køkkenlåger. Yes! 

Selve hylderne er lavet af restplader købt i Silvan. Jeg fik (med lidt charme) dem skåret til, så de var lige lange. 50 kroner for begge plader + ekstra rester. 

Skindet er fra Skindhuset. Jeg købte cirka 3 meter for omkring 200 kroner. Det er seriøst verdens nemmeste hylder at lave, det sværeste var at få indkøbt de forskellige dele, haha!

Tilbage er nu blot hyldeprojekt nummer 3 - stay tuned! 

2 kommentarer:

  1. Flot og rustikt - godt "nogen" køber Cirkelpige ting og forærer det væk. De passer lige ind ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg ved ikke om min kommentar kom frem? Men det er simpelthen så fint, også de andre hylder :) jeg håber der kommer flere billeder af jeres hjem!
    Knus fra Merete

    SvarSlet