Sider

lørdag den 25. april 2015

Resultatet: DIY hylder af gulvbrædder

Så blev hylderne til kontoret/soveværelset endelig sat op! Min kæreste har været i gang med at bygge hylderne, der er lavet af gamle gulvbrædder, længe, og det tog da også lidt længere tid end beregnet at få dem sat op. 

Det skyldtes i høj grad, at hyldeknægtene (fra Ikea) er sat omvendt på, hvilket de ikke er beregnet til og derfor gav de nogle udfordringer. Og så er hylderne rimelig tunge, skulle jeg hilse og sige - så jeg har nok ikke været til den helt store hjælp med mine franskbrødsmuller. Men det lykkedes til sidst at få dem op. Og det er blevet ret fint - jeg er vild med at hylderne er rå under bunden og fin og lys ovenpå. 

Vi valgte at sætte den ene hylde forskudt i forhold til de andre for at få et lettere udtryk. Og så er der lidt hyldeplads over sengen til et par bøger og andre ting, der er rare at have tæt ved sengen. 




3 kommentarer:

  1. HOLD nu op!! Så flot et resultat!! Ham Jon er for god - og franskbrødsmuller? Dem kender jeg godt ;-)

    SvarSlet
  2. Kære Maria.

    Vil du kontakte mig på svr@inbogulve.dk?
    Jeg har en forespørgsel ang. henvisning til din idé på denne side.

    Hav en god weekend.


    Med venlig hilsen

    Sascha Rasmussen
    Inbogulve amba

    SvarSlet
  3. Hvordan var det svært at sætte hyldeknægtene omvendt på? Kan de godt holde til vægten af hylderne alligevel?

    SvarSlet