Sider

tirsdag den 23. december 2014

Klar til jul

Der er lavet konfekt. Der er lavet pebernødder - som begge dele er spist/givet væk. Jeg har lyttet til julemusik. Lavet julepynt. Hentet juletræ. Pyntet juletræ - hele to styk faktisk. Været til julefrokoster. Drukket snaps. Spist sild og karrysalat. Spist æbleskiver. Tyvstartet med en enkelt gave. Adventhygget. Set julekalender. Spist risalamande. Købt julegaver og pakket julegaver ind.

Så jeg er i den grad klar til i morgen. Eller, efter 1,5 time spinning i morgen tidlig SÅ er jeg klar til at indtage and og sovs i skammelige mængder.

I år har jeg gjort lidt ekstra ud af gaveindpakningen med pomponer af silkepapir og sort/hvide billeder som til- og frakort. Jeg elsker at tage mig god tid om indpakningen, når jeg kan. Det er ikke meget der skal til for at gøre det ekstra festligt. 






2 kommentarer:

  1. Du får første præmien for årets flotteste indpakning! Rigtig god jul og hils dem på Edels :-)

    SvarSlet
  2. Fine pakker - håber du havde en god jul :D

    - Anne

    SvarSlet