Sider

onsdag den 3. december 2014

Heldagsudflugt til Ikea

Så gik der en dag med dét. Jeg taler ikke om en dag foran computeren med flittig jobansøgningsskriveri, nej. Derimod om en shoppetur til Ikea! Hold nu op, hvor kan man bruge lang tid der. Jeg tog sammen med en veninde klokken ni i morges afsted fra Esbjerg mod Ikea i Odense - og vi var først tilbage allersidst på eftermiddagen. Men vi havde en rigtig hyggelig tur, og vi fik i dén grad fyldt vognen (og maven) med gode sager.

Egentlig havde jeg ikke rigtig planlagt at købe noget, andet end måske lidt julepynt, hvis jeg faldt over noget flot. Det gjorde jeg ikke. Men til gengæld fandt jeg alt muligt andet flot.


Jeg købte bl.a. 2 lækre sengesæt i hvid, en lampe, 3 hvide opbevaringskasser, gennemsigtige opbevaringsbokse til småting, 2 hovedpuder, og klemmer til min entré. Jeg elsker Ikea!



1 kommentar:

  1. Lækre køb! Åh Ikea er farligt - skal lige have lidt småting... Kommer til kassen.. Mindst 1000kr ;-)

    SvarSlet